miércoles, 18 de enero de 2017

Deportes Federados según el portal de Transparencia

Usando los datos del Portal de Transparencia he realizado una infografía sobre Deporte. En ella explico la evolución del número de personas federadas en algún deporte en nuestro país estableciendo un ránking de los más practicados por hombres y mujeres. Avanzo que no son los mismos.
Dejo el enlace de la infografía ( editada) puesto que algunos datos son interactivos.






6 comentarios:

Iria Fernández Cernadas dijo...

Creo que resolviches moi ben o tema, pois que dividiras as seccións por partes faino máis comprensible. Ademáis a información está moi ben explicada e de xeito conciso.

Laura Filloy dijo...

Recoñezo que me sorprenden os resultados da túa pesquisa no Portal de Transparencia. Os datos falan por si mesmos cando se trata o tema de "muller e deporte" pero é moi curioso que a caza sexa a segunda disciplina máis practicada polos homes despois do fútbol. Sorprendente...
En canto ao gráfico, cambiaría o fondo de raias verticais e azuis por un plano ou doutra cor porque creo que despista un pouco a lectura.
Polo demais... Noraboa.

Raquel Comesaña dijo...

Me parece muy interesante el tema y que lo has resuelto bien. Por un lado las gráficas te ayudan a hacer una comparación por años y, por otro lado, los deportes más practicados por hombres y mujeres, tal y como los presentas, esta bien, permite una fácil comparación.
Enhorabuena

Anónimo dijo...

Está ben a elección do asunto, interesante, e o uso de diagramas é correcto para expoñer estatísticas. Boa idea e ben documentada.
Actualmente non é específico. Dentro dun ano tamén é actual. Non. Hai que incluir o ano.
Para a evolución, sempre é mellor un diagrama de fiebre.
Quizais usar unha tipografía de menor corpo, faría máis visual o traballo.
Falta o Cis entre as fontes.

Sonia Justo dijo...

Has sabido enfocar el tema y ofrecer los datos necesarios para entenderlo todo, pero los gráficos los ampliaría porque no se ve bien la información. Pero bueno es un pequeño cambio, por lo demás me gusta y creo que el uso de gráficos mejora visualmente el trabajo.

Anónimo dijo...

é o mesmo asunto que fixo outra compañeira. Non entendo.